![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb Windows XP. Waar en wanneer ik op mijn computer, duurt het enige tijd dwz ongeveer 6-8 om te beginnen. Wat is de mogelijke reden en hoe het kan worden vastgesteld? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 6 tot 8 Chopra wat?
Minuten, seconden wat? I'm guessing minuut ja? Heb je defragged de laatste tijd? Hoeveel diensten hebben uitgevoerd op het opstarten? Ga naar Uitvoeren en typ msconfig Kijk onder het tabblad Services. Ook vertellen ons hoe de vele programma's worden uitgevoerd. Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft hij altijd al deze traag?
| |||
| |||
| Hebben we een HijackThis log lezer hier Ik kon doen met de praktijk na de correcties Konden zij na een log en als ik denk dat zijn besmet kunnen we adviseren ze waar te gaan om hulp te krijgen indien nodig |
|
| |||
| |||
| Het hangt af van hoeveel software momenteel zijn geïnstalleerd op uw PC evenals de anti-virus die u gebruikt, in de eerste plaats proberen deinstalling de anti-virus, dat zal zeker zo dat je problemen. Gebeurd met me toen ik voor het gebruik van NOD32? Ook kunt u opgemaakt pc specs zodat we kunnen zeggen een betere oplossing. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Duurt het een eeuwigheid om voor Windows te starten | thingie2 | Windows besturingssystemen | 11 | 24 dec 2008 15:19 |
| Foto map duurt lang open | flamefrenzy56 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 5 Nov 2008 14:23 |
| Afsluit neemt tooo veel tijd | fantastvik | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 11 sep 2008 15:07 |
| XP duurt lang Afsluiten | jam90 | Windows besturingssystemen | 30 | 15 mei 2008 12:01 |
| Windows is een leeftijd om te beginnen | martycomfor | Windows besturingssystemen | 4 | 15 Jan 2008 02:07 |
| Thread Tools | |
| |