![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har Windows XP. Som, og når jeg slår på maskinen min, det tar litt tid dvs. ca 6-8 til start. Hva er den mulige årsaken og hvordan det kan bli fikset? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 6 til 8 hva Chopra?
Minutter, sekunder hva? Jeg gjetter minutter ja? Har du defragged siste? Hvor mange tjenester har kjører på oppstart? Gå til Kjør og skriv inn msconfig Se under kategorien Tjenester. Også fortelle oss hvor mange programmer kjører. Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har det alltid vært denne treg?
| |||
| |||
| Har vi en hijackthis log reader her Jeg kunne gjøre med praksis følgende feilrettingsfilene Kan de legge inn en logg, og hvis jeg mener at de er smittet kan vi gi råd til dem om hvor du skal dra for å få hjelp om nødvendig |
|
| |||
| |||
| Det kommer an på hvor mange programvare er installert på din PC samt anti virus du bruker, for det første prøve deinstalling anti-virus som gjør at hvis det var problemer. Skjedde med meg da jeg pleide å bruke NOD32? Dessuten kan du sette opp din PC spesifikasjoner, slik at vi kan gi en bedre løsning. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tar alltid for Windows å starte opp | thingie2 | Windows-operativsystemer | 11 | 24 desember 2008 15:19 |
| Bildemappe tar lang tid å åpne | flamefrenzy56 | General Software Chat | 2 | 5 nov 2008 14:23 |
| Lukker tar tooo mye tid | fantastvik | General Software Chat | 5 | 11. sep 2008 15:07 |
| XP tar lang tid å avslutte | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15 mai 2008 12:01 |
| Windows tar en tid å starte | martycomfor | Windows-operativsystemer | 4 | 15 januar 2008 02:07 |
| Thread Tools | |
| |