![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har Windows XP. Om och när jag slår på min dator, det tar lite tid, dvs ca 6-8 för att starta. Vad är möjlig orsak och hur den kan fastställas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 6-8 vad Chopra?
Minuter, sekunder vad? Jag gissar minuter ja? Har du defragged på sistone? Hur många tjänster har körs på starta? Gå till Kör och skriv msconfig Se under fliken Tjänster. Också berätta hur många program körs. Mitt System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har det alltid varit så här långsamt?
| |||
| |||
| Har vi en HijackThis log reader här Jag skulle kunna göra med praxis efter korrigeringar Skulle de lägga upp en logga och om jag tror det smittade vi kan ge dem råd om att gå för att få hjälp om det behövs |
|
| |||
| |||
| Det beror på hur många program är installerade på datorn samt mot virus som du använder för det första försöka deinstalling anti virus som kommer att se om det var ditt problem. Hände med mig när jag använde NOD32? Även du lägga upp din dator specs så att vi kan tala om en bättre lösning. |