vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Windows Partition Käynnistys ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 13 tammikuu 2009, 13:18
Uusi Jäsen

Default Windows Partition Käynnistys ongelmia

Hei,

Tällä hetkellä minulla on Dell Inspiron 1520 Laptop. Olin Messing noin kanssa osioita halusin asentaa Linux on erillinen osio. Ennen kuin olen asentanut Linuxin saan uudet osio aktiivinen Windows XP Disk Manager. Kuitenkin Windows XP ei käynnisty enää, ja minun on saatava kiinni ikkunat.

Yritin muuttaa bootflags kanssa GParted käynnistetään orginial partitoin mutta jotka johtivat virheen sanomalla o bootable laitteita ei löytynyt.

Olin vain ihmetellä, jos on olemassa tapa saada Windows käynnissä jälleen ilman tuore asentaa sitä. Minulla on käynnistynyt live-versio Linux klo talteen joitakin minun tiedostot, mutta ei ole minun Musiikki joten haluan takaisin minun orginial XP asentaa.

En saada kaikki tiedostot kautta Linux. Ideoita siitä, mitä voin tehdä?

Josh
Old 13 tammikuu 2009, 19:50
Jäsen

Default Windows Partition Käynnistys ongelmia

kokeile tätä
http://www.tech-recipes.com/rx/483/x...overy_console/
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia käynnistäminen Windows XP solosdk Windows-käyttöjärjestelmät 6 16 lokakuu 2009 01:55
Ongelmia käynnistettäessä Windows jälkeen Suuren Laitteisto Muuta shuabert Windows-käyttöjärjestelmät 18 3 lokakuu 2009 14:37
Vista Käynnistys ongelmia Katana Windows-käyttöjärjestelmät 3 7. Aug 2009 17:31
Partition ongelma, ikkunat tapana osio ashaiba Windows-käyttöjärjestelmät 5 21. Maaliskuu 2008 23:46
Käynnistys ongelmia Erdhexe Graphics Cards & Näytöt 4 24. Sep 2007 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.