![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! HP Pavilion ZT 3000 Windows XP 768 MB RAM Jeg har været med troubl einstalling de servive Pack 2 for et stykke tid nu ... jeg hv forsøgt atleast en halv snes gange, og det hænger hvor der står det er at kontrollere min produkt nøgle. Mit OS er ægte (anerkendt af Microsoft-webstedet, da jeg var en opdatering af Direct X9.0) så jeg dont se hvad problemet er. Jeg forsøgte at få den væk fra internettet (stillinger på google) og når jeg kører, der er nedsat, er det forsøgt at installere hele Windows-pakken ... Hvis jeg hv at køre hele sat op, betyder det, at mine data vil blive slettet? Er det muligt at få kun en XP Service Pack 2 opdatering eller andet sted? Please help ... am lidt desperat, da jeg har fået utallige fejl bruger Windows, og når jeg rapportere det, er det altid spørger mig om at hente Service Pack 2 ... Mange tak! Tina |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker, jeg kan finde det link, jeg brugte for SP2 jeg for nylig igen er installeret Windows XP og det kommer med SP1, men det bør ikke være et problem downloading SP2, og der er SP3 nu Vidste du? |
|
| |||
| |||
| SP3 ikke er blevet frigivet til offentligheden undtagen i beta form. Ikke foreslået henter det endnu. Prøv her Hjælp med Windows Updates |
|
| |||
| |||
| Hej! Tak for svarene .... jeg hørte Abt de SP3 men jeg vil virkelig sætte pris på, hvis du kan Gimme på linket for at hente sp2 ... installation af Windows ikke vil slette mine data ret? Thanks much! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Installation af Windows vil Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Er der nogen kender fordelene ved SP3? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 21. mar 2009 09:24 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 marts 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |