![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi! HP Pavilion ZT 3000 Windows XP 768 MB RAM Ik heb met troubl einstalling de servive pack 2 voor een tijdje nu ... Ik probeerde HV minste een dozijn keer en het blijft hangen waar het zegt is het controleren van mijn product sleutel. Mijn OS is echte (erkend door Microsoft website toen ik het bijwerken van de Direct X9.0), dus I dont zien wat het probleem is. Ik heb geprobeerd om hem uit het internet (posten op google) en wanneer ik opgericht, heeft zij geprobeerd de installatie van het hele pakket ramen ... Als ik HV om het geheel opgezet, betekent het dat mijn gegevens worden gewist? Is het mogelijk om alleen een XP Service pack 2-update ergens? Please help ... ben een beetje wanhopig want ik heb steeds talloze erros gebruik van ramen en toen ik het verslag, dat altijd vraagt me om te downloaden Service Pack 2 ... Many thanks! Tina |
|
| |||
| |||
| Als u wilt dat ik kan vinden de link i die wordt gebruikt voor sp2 ik onlangs opnieuw geïnstalleerd, Windows XP en het gaat met SP1, maar het zou geen probleem moeten downloaden SP2, en er is SP3 nu wist je dat? |
|
| |||
| |||
| SP3 is niet voor het publiek, behalve in bèta vorm. Niet gesuggereerd downloaden nog niet. Probeer hier Hulp bij het Windows-updates |
|
| |||
| |||
| Hoi! Bedankt voor de antwoorden .... Ik heb horen ABT de SP3, maar ik zou echt waarderen als je kan Gimme de link voor het downloaden van SP2 ... het installeren van Windows worden niet wissen mijn gegevens toch? Thanks much! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het installeren van Windows zal Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||