![]() |
|
| |||
| |||
| Hei! HP Pavilion zt 3000 Windows XP 768 MB RAM Jeg har hatt troubl einstalling den servive Pack 2 for en stund nå ... jeg hv prøvd atleast et dusin ganger, og det henger der det står det ser min produktnøkkel. Min OS er ekte (anerkjent av Microsoft nettsted da jeg var oppdatere Direkte X9.0) så jeg dont se hva problemet er. Jeg prøvde å få den av Internett (innlegg på Google), og når jeg kjører stille opp, prøvde å installere hele Windows-pakken ... Hvis jeg hv å kjøre hele satt opp, betyr det at dataene blir slettet? Er det mulig å få bare en XP Service Pack 2-oppdateringen sted? Vennligst hjelp ... am litt fortvilet siden jeg har fått utallige erros bruker Windows, og når jeg rapportere det, er det alltid ber meg om å laste ned Service Pack 2 ... Mange takk! Tina |
|
| |||
| |||
| Hvis du vil at jeg kan finne linken Jeg brukte for SP2 jeg nylig har installert Windows XP og det kommer med SP1, men det bør ikke være noe problem å laste ned SP2, og det er SP3 nå visste du det? |
|
| |||
| |||
| SP3 har ikke vært offentlig frigitt unntatt i beta form. Ikke foreslått å laste det ned ennå. Prøv her Hjelp med Windows-oppdateringer |
|
| |||
| |||
| Hei! Takk for svar .... Jeg fikk høre ABT til SP3 men jeg ville virkelig satt pris på om du kan gi meg linken til nedlasting SP2 ... installerer Windows kommer ikke til å slette dataene mine rett? Takk mye! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Installere Windows vil Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Vet noen fordeler av SP3? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | skur | Windows-operativsystemer | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |