![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! HP Pavilion ZT 3000 Windows XP 768 MB RAM Jag har varit med troubl einstalling den servive Pack 2 på ett tag nu ... jag hv försökt minst ett dussin gånger och det låser sig där det står att det är att kontrollera min produkt nyckel. Mitt OS är äkta (erkänt Microsofts hemsida när jag var en uppdatering av Direct X9.0) så jag dont se vad problemet är. Jag försökte få bort Internet (tjänster på google) och när jag kör inrättas, det försökte installera hela fönster paket ... Om jag hv att köra hela inrättas, betyder det att mina uppgifter kommer att utplånas? Går det att få bara en XP Service pack 2 uppdatering någonstans? Please help ... är lite desperat eftersom jag fått otaliga erros använda fönster och när jag rapporterar det är det alltid ber mig att ladda ner Service Pack 2 ... Stort tack! Tina |
|
| |||
| |||
| Om du vill kan jag hitta den länken jag använde för SP2 jag nyligen installerat Windows XP och det kommer med SP1, men det bör inte vara ett problem att ladda ner SP2, och det finns SP3 nu Visste du att? |
|
| |||
| |||
| SP3 har inte släppt till allmänheten utom i beta-form. Inte föreslog hämtar det ännu. Testa här Hjälp med Windows-uppdateringar |
|
| |||
| |||
| Hej! Tack för svaren .... jag hörde Abt av SP3 men jag skulle verkligen uppskatta om ni kan ge mig länken för att ladda ner SP2 ... installera windows inte radera mina uppgifter rätt? Thanks much! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Installera Windows testamente Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||