vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

WMI havainnut virheen, ja tarvitaan lähellä .......

Reply

Thread Tools
Old 10 marraskuu 2007, 01:29
Uusi Jäsen

Default WMI havainnut virheen, ja tarvitaan lähellä .......

Minun pitää ottaa pop-up windows Omassa tietokoneessa että WMI havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Ikkunat pitää popping jopa minuutin välein. En tiedä, mitä WMI on, ja haluan päästä siitä eroon. Olen liittänyt kuvakaappaukset WMI pop-up-ikkunan, WMI virhesanoman ja WMI virheen tiedot.

Ilmoita minulle, miten korjata sen. Haluaisin vain päästä eroon WMI mitä se on.

Thanx kaikkien teidän apuanne!
Attached Pikkukuvat
WMI encountered a problem and needed to close.......-wmi-error.jpg  
Attached Files
File Type: zip WMI.zip (80.8 KB, 55 views)
Old 10 marraskuu 2007, 02:04
Rahoittajien ryhmän

You dont haluavat päästä eroon WMI, sen Windows Management Interface, ja se on tärkein osa Windows.

Virhe on yleensä liittyy kotiverkot mutta ei ennen sitä.

Voisit kokeilla asettamalla sen käsikirja ohjauspaneeliin, Työkalut> admin tehtäviä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 10 marraskuu 2007, 02:09
Uusi Jäsen

Minulla on Windows XP. Olen ohjauspaneelin mutta en näe työkaluja.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Internet Explorer & HP C4280 Issue - Sulje yksi ja ne kaikki lähellä Goran Web-selaimet ja FTP Clients 1 22. toukokuuta 2009 08:07
IE Encounter virheen, ja tuote on kiinni! fiveone5 Web-selaimet ja FTP Clients 3 5. toukokuuta 2009 13:45
Internet Explorer on havainnut virheen Stepfole Web-selaimet ja FTP Clients 3 21. Huhtikuu 2008 15:13
Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava Michael1234 Windows-käyttöjärjestelmät 6 8. Joulukuu 2007 17:27
"Tapahtui virhe, ja tuote on suljettava" mxmad32 PC & Console Gaming 5 31. Jul 2007 09:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.