![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minun pitää ottaa pop-up windows Omassa tietokoneessa että WMI havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Ikkunat pitää popping jopa minuutin välein. En tiedä, mitä WMI on, ja haluan päästä siitä eroon. Olen liittänyt kuvakaappaukset WMI pop-up-ikkunan, WMI virhesanoman ja WMI virheen tiedot. Ilmoita minulle, miten korjata sen. Haluaisin vain päästä eroon WMI mitä se on. Thanx kaikkien teidän apuanne! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You dont haluavat päästä eroon WMI, sen Windows Management Interface, ja se on tärkein osa Windows. Virhe on yleensä liittyy kotiverkot mutta ei ennen sitä. Voisit kokeilla asettamalla sen käsikirja ohjauspaneeliin, Työkalut> admin tehtäviä.
|
| |||
| |||
| Minulla on Windows XP. Olen ohjauspaneelin mutta en näe työkaluja. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Internet Explorer & HP C4280 Issue - Sulje yksi ja ne kaikki lähellä | Goran | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 22. toukokuuta 2009 08:07 |
| IE Encounter virheen, ja tuote on kiinni! | fiveone5 | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 5. toukokuuta 2009 13:45 |
| Internet Explorer on havainnut virheen | Stepfole | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 21. Huhtikuu 2008 15:13 |
| Windows Explorer on havainnut virheen, ja tuote on suljettava | Michael1234 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 8. Joulukuu 2007 17:27 |
| "Tapahtui virhe, ja tuote on suljettava" | mxmad32 | PC & Console Gaming | 5 | 31. Jul 2007 09:18 |
| Thread Tools | |
| |