![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik blijf met pop-up vensters op mijn computer zegt dat WMI een probleem en moest worden afgesloten. De ramen blijven popping up per minuut. Ik weet niet wat WMI is en ik wil af te raken van. Ik heb de screenshots van WMI-pop-up venster, WMI foutmelding en WMI fout details. Laat het me weten hoe het te repareren. Ik wil alleen maar om zich te ontdoen van WMI wat het ook is. Thanx voor al uw hulp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U dont want to get rid of WMI, haar Windows Management Interface en is een primair onderdeel van Windows. De fout is meestal gekoppeld aan thuisnetwerken maar niet in de eerste plaats dus. Je zou kunnen proberen om handmatig instellen in het configuratiescherm, onder tools> admin taken.
|
| |||
| |||
| Ik heb windows xp. Ik ben het bedieningspaneel, maar ik zie niet in tools. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer & HP C4280 Issue - Sluit een venster, en ze allemaal dicht | Goran | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 22 mei 2009 08:07 |
| IE Encounter probleem en moet worden afgesloten! | fiveone5 | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 5 mei 2009 13:45 |
| Internet Explorer is een fout | Stepfole | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 21 apr 2008 15:13 |
| Windows Verkenner is een fout opgetreden en moet worden afgesloten | Michael1234 | Windows besturingssystemen | 6 | 8 Dec 2007 17:27 |
| "Er is een fout opgetreden en moet worden afgesloten ' | mxmad32 | PC & Gaming Console | 5 | 31 jul 2007 09:18 |
| Thread Tools | |
| |