![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Når jeg spiller en video-eller lydfil bruger Windows Media Player og tæt WMP uden at standse fil. Filen holder på at spille jeg er nødt til at gå ind på Jobliste og find den på listen og lukke det på den måde.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
sin sket for mig
kun var sket, da jeg havde alt for mange programmer der kører gør det gør det hele tiden?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja det sker hele tiden.
|
|
|
|||
|
|||
|
denne happend til mig selv at logge af og skifte brugere wouldnt arbejde, har du prøvet igen henter wmp, hvad en bruger du 11?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bruger WMP 11.
|
|
|
|||
|
|||
|
re installere det
|
|
|
|||
|
|||
|
eller downloade VLC meget god software
|
|
|
|||
|
|||
|
Dette er sket for mig én gang. Du bliver nødt til at re-installere det og spille det, og se, om problemet sker igen. Jeg har re-installeret minen, og det gør ikke gøre det længere. Så tager dette råd og re-installere det.
Gerne hjælpe dig! |
|
|
|||
|
|||
|
Kunne nogen venligst give mig linket til download. Jeg downloade wmp11 tryed at geninstallere det, men det fortalte mig at jeg havde en nyere version, så jeg ikke kunne gøre det. Også nu, når du dobbeltklikke på en MP3-eller video fil, det begynder at spille, men ikke indlæse op wmp11.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dens enten du har en virus eller programmet doesnt reagere.
|