![]() |
|
| |||
| |||
| Als ik een video-of audio-bestand met Windows Media Player en sluit WMP zonder te stoppen het bestand. Het bestand blijft spelen moet ik dan gaan om Taakbeheer en vinden in de lijst en sluit op die manier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haar is er gebeurd met mij alleen was gebeurd als ik had te veel programma's actief zijn is zij wel de hele tijd?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ja het gebeurt de hele tijd. |
|
| |||
| |||
| dit is mij zelfs houtkap en schakelen gebruikers wouldnt werk, heb je geprobeerd opnieuw downloaden van WMP wat men gebruikt u 11? |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik WMP 11. |
|
| |||
| |||
| opnieuw installeren |
|
| |||
| |||
| of download VLC zeer goede software |
|
| |||
| |||
| Dit is gebeurd met me eens. U moet opnieuw installeren en spelen en kijken of dit probleem weer gebeurt. Ik heb opnieuw geïnstalleerd en het mijne doesnt doen meer. Dus maak van deze adviezen en opnieuw installeren. Graag helpen! |
|
| |||
| |||
| Kan iemand geef me de link naar de download. Download ik wmp11 tryed opnieuw installeren, maar vertelde me dat ik een nieuwere versie, zodat ik niet kon doen. Nu ook wanneer u dubbelklikken op een mp3-of videobestand dat wordt afgespeeld, maar niet maximaal wmp11. |
|
| |||
| |||
| Zijn ofwel heb je een virus of het programma doesnt reageren. |