![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg spiller av en video-eller lydfil som bruker Windows Media Player og lukker WMP uten å stoppe fil. Filen holder på å spille jeg må så gå til Oppgavebehandling og finne det i listen, og lukk det på den måten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det skjedde med meg eneste som hadde skjedd da jeg hadde for mange programmer oppe gjør det gjør det hele tiden?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja, det skjer hele tiden. |
|
| |||
| |||
| dette happend til meg selv logger av og bytter brukere wouldnt arbeid, har du prøvd å re nedlasting wmp hva en bruker du 11? |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker WMP 11. |
|
| |||
| |||
| re installere det |
|
| |||
| |||
| eller laste ned VLC svært god programvare |
|
| |||
| |||
| Dette har skjedd til meg en gang. Du blir nødt til å re-installere den og spille den og se om dette problemet skjer igjen. Jeg har re-installert gruven og ikke gjøre det lenger. Så ta denne råd og installere det på nytt. Gjerne hjelpe! |
|
| |||
| |||
| Kunne noen vennligst gi meg linken til nedlasting. Jeg laster ned WMP11 tryed å installere den på nytt, men det fortalte jeg hadde en senere versjon, så jeg kunne ikke gjøre det. Også når du dobbeltklikker på en mp3-eller videofil den begynner å spille, men ikke laste opp WMP11. |
|
| |||
| |||
| Dens enten du har et virus eller programmet ikke svarer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Må slutte Ask Toolbar fra Installere HJELP! | Trexy | General Software Chat | 7 | 21 september 2009 13:52 |
| Noe stopper meg i å laste ned antivirus | ken979 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 18 februar 2008 09:30 |
| Hvordan kan jeg stoppe disse prosessene kjører? | paulabear | Windows-operativsystemer | 9 | 27 januar 2008 10:25 |
| Min CPU er i ferd med non-stop | mycpuoverheats | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 13 desember 2007 03:39 |
| Noen stoppe meg | alex | General Hardware Chat | 47 | 17 august 2007 03:54 |
| Thread Tools | |
| |