Værste "populære" stykke software på din computer? Af alle de programmer du bruger dag ud og dag ind, hvad det største stykke junk?
Mit svar er let at komme med. Adobe Acrobat. Jeg har en maskine mere end i stand til at håndtere det endnu jeg stadig cant glat rulle et PDF-dokument. Hver version af Acrobat Reader har fået af en skala størrelsesorden værre derefter den tidligere version. Denne tendens startede i version 4 ... gætte, der viser, hvor meget version 8 stinker. Hvis PDF'er werent så gennemgribende, der simpelthen wouldnt være en undskyldning for at tolerere en sådan craptastic stykke software! For nylig har jeg begyndte at bruge Foxit, som er 10x glattere og hurtigere, hvis en smule grim til tider!
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b.
Mit system: = / Processor (s): AMD 64x2 6000 + | Bundkort: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM Hukommelse: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Grafikkort (r): BfG 8800GTS 320MB OC2 | Lydkort: Ombord | Harddisk (e): 2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB | Optisk drev (r): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Sag / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 | Køling: Zalman CNPS9700NT | Network / Internet: dobbelt gigabit / 20MB Kabel | Monitor (s): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit | |