Pahin "suosittu" pala ohjelmisto tietokoneessa? Kaikki ohjelmat, joita et käytä päivittäin, whats suurin osa junk?
Minun vastaukseni on helppo löytää. Adobe Acrobat. Minulla on koneella enemmän kuin pystyvät käsittelemään sitä vielä olen edelleen kallistuksen sujuvasti siirry PDF-asiakirjaan. Kukin versio Acrobat Reader on mennyt jonka asteikko suuruusluokkaa pahempi sitten edellisen version. Tämä suuntaus alkoi versio 4 ... arvata, joka osoittaa, kuinka paljon versio 8 on perseestä. Jos PDF-tiedostoja werent niin kattavaa, ei yksinkertaisesti wouldnt olla tekosyy sille sietää tällaista craptastic pala ohjelmistoa! Viime aikoina olen alkanut käyttää Foxit, joka on 10x sujuvammin ja nopeammin, jos vähän ruma ajoittain!
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b.
My System: = / Processor (s): AMD 64x2 6000 + | Emolevy: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM-muisti: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Graphics Card (s): BFG 8800GTS 320MB OC2 | Äänikortti: Laivaostoksista | Kiintolevy (t): 2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB | Optinen asema (t): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Asia / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 | Jäähdytys: Zalman CNPS9700NT | Network / Internet: kaksi gigabit / 20MB Kaapeli | Monitor (t): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit | |