Verst "populære" stykke programvare på datamaskinen din? Av alle de programmene du bruker dagen i dag, hva den største del av søppelpost?
Mitt svar er enkelt å komme med. Adobe Acrobat. Jeg har en maskin mer enn i stand til å håndtere den ennå jeg fremdeles skrånende jevnt bla et PDF-dokument. Hver versjon av Acrobat Reader har fått av en skala fra omfanget verre da den forrige versjonen. Denne trenden startet på versjon 4 ... gjette som viser hvor mye versjon 8 suger. Hvis PDFs werent så gjennomgripende det bare wouldnt være en unnskyldning for tolerer en slik craptastic stykke programvare! Nylig har jeg begynt å bruke Foxit som er 10x jevnere og raskere, hvis en smule stygt til tider!
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b.
Min System: = / Prosessor (er): AMD 64x2 6000 + | Hovedkort: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM-minne: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Graphics Card (s): BFG 8800GTS 320MB OC2 | Lydkort: Onboard | Harddisk (er): 2x36gb RAID0 / 200 GB / 500GB | Optisk stasjon (er): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Case / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 | Cooling: Zalman CNPS9700NT | Nettverk / Internett: dual gigabit / 20MB Kabel | Skjerm (er): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit | |