Värsta "populära" mjukvara på datorn? Av alla de program du använder dagligen ut, vad den största delen av skräp?
Mitt svar är enkelt att komma med. Adobe Acrobat. Jag har en maskin mer än kapabla att hantera den än jag fortfarande cant smidigt bläddra ett PDF-dokument. Varje version av Acrobat Reader har fått av en skala storleksordning sämre sedan den förra versionen. Denna trend startade i version 4 ... antar att det visar hur mycket version 8 suger. Om PDF-filer werent så genomgripande finns bara wouldnt vara en ursäkt för att tolerera ett sådant craptastic mjukvara! Nyligen har jag börjat använda Foxit, vilket är 10x smidigare och snabbare, om lite fult ibland!
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b.
Mitt System: = / Processor (s): AMD 64x2 6000 + | Moderkort: Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI | RAM Minne: Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB | Grafikkort (s): BFG 8800GTS 320MB OC2 | Ljudkort: Ombord | Hårddisk (s): 2x36gb RAID0 / 200 GB / 500 GB | Optisk enhet (er): CDRW + DVD-RW [Dual Layer] | Mål / PSU: CM Stacker832 / Silverstone DA750 | Kylning: Zalman CNPS9700NT | Nätverk / Internet: dubbla gigabit / 20MB Cable | Monitor (s): 19 "HannsG | Operating System (s): XP Pro 32bit | |