![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvad synes du er den værste ting, du kan installere på din computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Please post i den rigtige forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I anden Dave og også Windows forsinker computeren ned et parti, men de fleste mennesker stadig bruge det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep .... Norton skal være det værste.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Beklager, jeg var ikke sikker på, hvor der efter denne. Hvor skal jeg sende dette i stedet? |
|
| |||
| |||
| Jeg har flyttet den til generelle software, samfundet forum er for EU-spørgsmål / stillinger. |
|
| |||
| |||
| I anden Windoze som den værste Nedbremsning pc'en, efterfulgt af Norton. Linux FTW!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nortnon. Abslolutely. Også junk filer er væmmeligt lidt maddiker. |
|
| |||
| |||
| Vista Men Norton hele vejen, men disse er blot mine holdninger ikke kendsgerninger. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. | bryan123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| System afmatning og langsom internet | madcows7 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 24 november 2008 14:46 |
| Langsom System og Low Performance | Kieran | Virus, Spyware & Sikkerhed | 9 | 29 november 2007 10:11 |
| 2 Ting Hvordan kan jeg forstå funktionen af min computer. Jeg har en anden comp v langsom | antbann | Windows-operativsystemer | 5 | 1 november 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |