![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä pidätte pahinta, mitä voi asentaa tietokoneeseen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole hyvä ja virka oikea foorumi.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I toinen Dave, ja myös Windows hidastaa tietokoneen alas paljon, mutta suurin osa ihmisistä silti käyttää sitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... Norton on pahinta.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, en ollut varma, mistä postitse tästä. Mihin voin viedä tämän sijaan? |
|
| |||
| |||
| Olen muuttanut sen yleiset ohjelmistotiedot, yhteisö foorumi on yhteisön tiedotteet / virkaa. |
|
| |||
| |||
| Olen toinen Windoze kuin pahinta hidastaa tietokoneen, jonka jälkeen Norton. Linux FTW!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Nortnon. Abslolutely. Myös roskapostina tiedostot nasty vähän maggots. |
|
| |||
| |||
| Vista Mutta pohjanpuoleinen kaikki tavalla, mutta nämä ovat vain minun mielipiteitä ei tosiasioita. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Kaikki USB-laitteet ilman riippumaton virtalähde jumittuu minun tai tehdä järjestelmästä aikavälillä hyvin hitaasti | Lightfoot | Rautatavaran Chat | 10 | 18th Mar 2009 05:48 |
| System hidastuu ja hidas internet | madcows7 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 24. marraskuu 2008 14:46 |
| Hidas Järjestelmäasetukset ja Low Performance | Kieran | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 29. marraskuu 2007 10:11 |
| 2 Asiat Miten ymmärtäisivät, miten minun tietokone. Minulla on toinen pakoll v hidas | antbann | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 1. marraskuu 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |