![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat denk je dat zijn de slechtste dingen die je kan installeren op uw computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Please post in de juiste forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik tweede Dave, en ook Windows vertraagt de computer een heleboel, maar de meeste mensen nog steeds gebruiken.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... Norton is als de ergste.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Sorry, ik was niet zeker weet waar dit bericht. Waar moet ik dit plaats? |
|
| |||
| |||
| Ik ben verhuisd naar algemene software, de gemeenschap forum is voor de communautaire vraagstukken / posten. |
|
| |||
| |||
| Ik tweede windows als het ergste te vertragen uw pc, gevolgd door Norton. Linux FTW!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Nortnon. Abslolutely. Ook ongewenste bestanden zijn vervelende kleine maden. |
|
| |||
| |||
| Vista Maar noorden helemaal, maar dit zijn gewoon mijn mening geen feiten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| Systeem voor vertragingen en traag internet | madcows7 | Virus, spyware & Security | 5 | 24 nov 2008 14:46 |
| Traag systeem en Lage Prestaties | Kieran | Virus, spyware & Security | 9 | 29 nov 2007 10:11 |
| 2 dingen Hoe kan ik begrip voor de werking van mijn computer. Ik heb nog een comp traag v | antbann | Windows besturingssystemen | 5 | 1 Nov 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |