![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hva tror du er de verste tingene du kan installere på datamaskinen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Poster i riktig forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I andre Dave, og også Windows bremser datamaskinen ned mye, men de fleste fortsatt bruke den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp .... Norton har for å være det verste.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Beklager, jeg var ikke sikker på hvor du skal legge inn dette. Hvor skal jeg legge dette stedet? |
|
| |||
| |||
| Jeg har flyttet den til generell programvare samfunnet forum for samfunnet spørsmål / innlegg. |
|
| |||
| |||
| I andre Windoze som det verste til tregere PC, fulgt av Norton. Linux FTW!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Nortnon. Abslolutely. Også junk filer er ekkel lite kryp. |
|
| |||
| |||
| Vista Men nord hele veien, men disse er bare mine meninger ikke fakta. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Alle USB-enheter uten uavhengig strømforsyning henger mitt system eller gjøre systemet kjører svært sakte | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| System slowdowns og treg internett | madcows7 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 24 nov 2008 14:46 |
| Slow System og lav ytelse | Kieran | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 29 nov 2007 10:11 |
| 2 Ting Hvordan kan jeg forstå hvordan datamaskinen min. Jeg har en annen komp v treg | antbann | Windows-operativsystemer | 5 | 1 november 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |