![]() |
|
| |||
| |||
| Bit keder sig, var jeg gerne vide, hvad der på skrivebordet, dette er min, ikke meget fulde på nuværende tidspunkt LOL. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Normal visning. ![]() Docks viser. |
|
| |||
| |||
| LOL Cool, cool, Jeg vil se om jeg kan få en op på min XP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Edb
|
|
| |||
| |||
| Evil har du til at trykke på en bestemt knap på tastaturet for at gøre Dokkerne vise? CG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt hvad du skal gøre er hover musen hen over området, og de viser op
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Nej, når du flytter musemarkøren i nærheden af dem, de viser. Eller du kan indstille dem til altid at vise, men så de er i vejen, så jeg har dem auto skjule. EDIT: Got scooped af Social. |
|
| |||
| |||
| HeyHey, Jeg er i skole (IT Lektion), og jeg troede, jeg ville vise dig mit skrivebord på dette. Jeg var nødt til at bruge et andet billede hosting website og jeg ved ikke, om det vil arbejde! Ups det er en smule mindre. Klik på det LOL |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at have en pæn pritty desktop -- ![]() (Dette er Windows XP, bare med Vistas hud) Men så besluttede jeg, jeg var træt af, at det og besluttede at gå tilbage til det! |