![]() |
|
| |||
| |||
| Bit verveeld, ik was gewoon benieuwd wat er op je bureaublad, dit is de mijne, niet erg vol op moment LOL. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Normale weergave. ![]() Docks weergegeven. |
|
| |||
| |||
| LOL Cool, cool, Ik zal kijken of ik kan een op mijn XP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mijn Systeem: Puter
|
|
| |||
| |||
| Kwaad doen moet je op een bepaalde knop op uw toetsenbord om de dokken show? CG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alles wat u hoeft te doen is met uw muis over het gebied en ze worden weergegeven
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nee wanneer u de muisaanwijzer buurt ze ze zien. Of u kunt ze altijd, maar dan zijn zij in de weg, dus ik heb ze automatisch verbergen. EDIT: Got scooped door Sociaal. |
|
| |||
| |||
| Heyhey, Ik ben op school (IT les), en ik dacht dat ik zou u mijn bureaublad op. Ik had voor het gebruik van een andere afbeelding website hosting en ik weet niet of het zal werken! Opps het is een beetje klein. Klik op het LOL |
|
| |||
| |||
| Ik heb gebruikt om een mooie pritty desktop -- ![]() (Dit is Windows XP, maar met Vistas huid) Maar toen heb ik besloten was ik het zat met haar en besloot om terug te gaan naar dit! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Desktop | Kiehugh | Algemeen Hardware Chat | 1 | 16 november 2009 10:00 |
| Heb je nieuwe desktop | robina80 | Algemeen Hardware Chat | 19 | 11 okt 2008 12:52 |
| Desktop Help? | Session26 | Windows besturingssystemen | 3 | 30 nov 2007 05:53 |
| Desktop | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 12 nov 2007 09:28 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzie | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 9 Nov 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |