![]() |
|
| |||
| |||
| Litt kjedelig, var jeg bare lurte på hva på skrivebordet ditt, dette er min, ikke veldig full for øyeblikket LOL. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Normal visning. ![]() Docks viser. |
|
| |||
| |||
| LOL Cool, cool, Jeg skal se om jeg kan få en opp på min XP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Min System: Puter
|
|
| |||
| |||
| Evil må du trykke en bestemt knapp på tastaturet for å gjøre havna viser? CG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt du trenger å gjøre er hold musen over området og de vises
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| No når du beveger musepekeren nær dem de viser. Eller du kan sette dem til å alltid vise, men de er i veien slik at jeg har dem auto skjule. EDIT: Har scooped av sosiale. |
|
| |||
| |||
| HeyHey, Jeg er på skolen (IT Leksjon), og jeg trodde jeg ville vise deg skrivebordet mitt på denne. Jeg måtte bruke et annet bilde hosting website og jeg vet ikke om det vil fungere! Oops it's a bit small. Klikk på den LOL |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å ha en fin pritty desktop -- ![]() (Dette er Windows XP, bare med Vistas hud) Men da jeg bestemte meg for jeg var lei av det, og bestemte seg for å gå tilbake til dette! |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nye Desktop | Kiehugh | General Hardware Chat | 1 | 16 november 2009 10:00 |
| Desktop Hjelp? | Session26 | Windows-operativsystemer | 3 | 30 nov 2007 05:53 |
| Nye Desktop | gratefullydead | General Hardware Chat | 5 | 13 nov 2007 16:47 |
| Desktop | tinkerbell | General Software Chat | 4 | 12 nov 2007 09:28 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzi | General Software Chat | 2 | 9 november 2007 12:03 |
| Thread Tools | |
| |