![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK, jeg vil gerne vide hvis nogen kender kommandoer at indstille Genvejstaster og sende tastetryk til AutoIt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/ er alfa og omega for Autolt dokumentation kort for at købe O'Reilly bog. Hvorfor tror du Autolt har nogen særlig Genvejstaster? Indstilling Genvejstaster er en Windows-funktion, ikke en Autolt funktion.
Den sidste hyperlink på denne side har syntaks til at sende nogen tastetryk indefra Autolt, kunne de være Genvejstaster Jeg formoder. Du kan endda få Autolt at oprette Genvejstaster den måde enhver Windows-program kunne. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| yeah godt Windows, så vidt jeg ved, ikke kan oprette Genvejstaster for et spil anyways tak
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmering, Web Browser HJÆLP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 marts 2009 07:57 |
| Hvem er programmering i skole? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 marts 2008 04:09 |
| Hvor skal man starte programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 marts 2008 11:57 |
| Programmering .... ansøgning | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |