![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK ik zou graag willen weten of er iemand weet de commando's in te stellen sneltoetsen en stuur toetsaanslagen te AutoIt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/ is het zijn alle-en eind-alle Autolt documentatie korte tot aankoop van de O'Reilly boek. Waarom denk je dat Autolt heeft een speciale Hotkeys? Sneltoetsen instellen is een Windows-functie, niet een Autolt functie.
De laatste hyperlink op deze pagina is de syntax voor het verzenden van elke toetsaanslag van binnen Autolt, zouden ze kunnen worden Hotkeys ik. Je zou zelfs kunnen krijgen Autolt te stellen Hotkeys de manier waarop elke Windows-toepassing kan. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ja, zowel Windows, voor zover ik weet, niet kan maken sneltoetsen voor een spel trouwens toch bedankt
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmeren, Web Browser HELP! | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 18 mrt 2009 07:57 |
| Wie is de programmering op school? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mrt 2008 04:09 |
| Waar te beginnen met de programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 mrt 2008 11:57 |
| Programmering .... aanvraag | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 12 okt 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |