![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK jeg vil gjerne vite om noen vet kommandoene å angi hurtigtaster og sende tastetrykk til AutoIt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/ er be-alle og end-alle Autolt dokumentasjon kort for kjøp av O'Reilly boken. Hvorfor tror du Autolt har noen spesielle Hurtigtaster? Innstilling Hurtigtaster er en Windows-funksjon, ikke en Autolt funksjon.
Den siste hyperkobling på denne siden har syntaksen for å sende tastetrykk fra innsiden Autolt, kan de være Hurtigtaster jeg. Du kan til og med få Autolt å sette opp Hurtigtaster måten enhver Windows-applikasjon kan. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ja vel Windows, så vidt jeg vet, kan ikke opprette hurtigtaster for et spill anyways takk
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # Programming, Web Browser HJELP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 mars 2009 07:57 |
| Hvem er programmering i skolen? | gaza14 | Web Design, hosting & SEO | 22 | 29 mars 2008 04:09 |
| Hvor skal jeg begynne programmering | Aners92 | Web Design, hosting & SEO | 26 | 20 mars 2008 11:57 |
| Programmering .... søknad | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |