![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OK Jag skulle vilja veta om någon känner till kommandon för att ställa snabbtangenter och skicka tangenttryckningar till AutoIt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.autoitscript.com/autoit3/docs/ skulle vara det och slutet av alla Autolt dokumentation kort att köpa O'Reilly bok. Varför tror du att Autolt har några särskilda snabbtangenter? Ställa Snabbtangenter är en Windows-funktion, inte en Autolt funktion.
Den sista hyperlänken på den sidan har syntaxen för att skicka en knapptryckning inifrån Autolt kan de Snabbtangenter jag. Du kan även få Autolt att inrätta Snabbtangenter hur alla Windows-program kan. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| yeah och Windows, så vitt jag vet, kan inte skapa snabbtangenter för spel ändå tack
__________________ Tja, jag är officiellt en semipro musiker ![]() 1:a spelning är den 7 juni 2009 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C #-programmering, Webbläsare HJÄLP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 mars 2009 07:57 |
| Vem är planeringen i skolan? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mars 2008 04:09 |
| Om att starta planeringen | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 mars 2008 11:57 |
| Programmering .... ansökan | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |