![]() |
|
| |||
| |||
| ERM Jeg tror titlen forklarer det virkelig, men jeg ønsker at få en hjemmeside (så snart den adresse er indtastet) at omdirigere til en anden hjemmeside. Jeg ved, at det er muligt jeg bare brug for at vide, hvordan det skal gøres! ![]() Tak på forhånd for din hjælp, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Ønsker du koden? Hvordan er det kodes? CSS, HTML, osv. Dan |
|
| |||
| |||
| oh sin css beklager burde have nævnt .. |
|
| |||
| |||
| monospace] Denne kode mellem <head> </ head> Arial, Helvetica] <script language="JavaScript"> <! var tid = null funktionen flytte () ( window.location = 'http://www.yourdomain.com' ) //--> </ script> I <body> Arial, Helvetica] <krop onload = "timer = setTimeout ( 'bevæge ()", 2000) "> 2000 = 2 sekunder 3000 vil være 3 sekunder så videre. |
|
| |||
| |||
| Ok tak Thats onde, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Lad mig vide, om det virker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ønsker at gøre en 301 omdirigere, Google undertiden straffer andre metoder, der kan skade din søgemaskine trafik.
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg gøre det så? |
|
| |||
| |||
| Er du på Windows-eller Linux-vært? |
|
| |||
| |||
| vinduer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ok Næsten Der: Nu ved jeg ikke kan få Windows til at Udfør Automatiske opdateringer? | ny | Windows-operativsystemer | 2 | 3 juni 2009 09:07 |
| Dont vide, hvad jeg ønsker at gøre - Behov Beskæftigelse Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februar 2009 12:14 |
| Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:39 |
| Automatisk Windoze fragmentering gene! | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 0 | 6. maj 2008 13:25 |
| Automatiske opdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |