![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| erm ik denk dat de titel verklaart het echt, maar ik wil graag een website (zo snel als het adres is ingevoerd) opnieuw rechtstreeks naar een andere website.
| |||
| |||
| Wil je de code? Hoe is het gecodeerd? CSS, HTML, enz. Dan |
|
| |||
| |||
| oh haar css spijt moet hebben .. |
|
| |||
| |||
| monospace] Deze code tussen de <head> </ head> Arial, Helvetica] <script language="JavaScript"> <! var tijd = null functie verplaatsen () ( window.location = 'http://www.yourdomain.com' ) //--> </ script> In <body> Arial, Helvetica] <lichaam onload = "timer = setTimeout ( 'move ()', 2000)"> 2000 = 2 seconden 3000 zou 3 seconden enzovoort. |
|
| |||
| |||
| Ok dank thats wicked, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Laat me weten als het werkt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wil je een 301 re-direct, Google soms benadeelt andere methoden die kunnen kwetsen uw zoekmachine verkeer.
| |||
| |||
| Hoe doe ik dat dan? |
|
| |||
| |||
| Bent u op Windows of Linux hosting? |
|
| |||
| |||
| ramen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ok er bijna: Now I Can't Get Windows to Perform Automatische updates? | niew | Windows besturingssystemen | 2 | De 3 juni 2009 09:07 |
| Dont Know What I Wanna Do - Noodzaak Werkgelegenheid Direction | robina80 | Off Topic Discussie | 4 | 25 feb 2009 12:14 |
| Toen mijn pc doet de automatische updates, altijd ... | broonie | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 14:39 |
| Automatische windows versnippering ergernis! | Mike0001 | Windows besturingssystemen | 0 | 6 mei 2008 13:25 |
| Automatische updates! | craiig | Windows besturingssystemen | 2 | 27 apr 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |