![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| erm jag tror titeln förklarar det verkligen, men jag vill få en hemsida (så snart adress anges) att på nytt direkt till en annan webbplats.
| |||
| |||
| Vill du koden? Hur är det kodade? CSS, HTML, etc. Dan |
|
| |||
| |||
| oh dess css ledsen borde ha sagt .. |
|
| |||
| |||
| monospace] Denna kod mellan <head> </ head> Arial, Helvetica] <script language="JavaScript"> <! var Temne = null funktion flytta () ( window.location = 'http://www.yourdomain.com " ) //--> </ script> I <body> Arial, Helvetica] <kropp onload = "timer = setTimeout (" flytta () ", 2000)"> 2000 = 2 sekunder 3000 skulle vara 3 sekunder så vidare. |
|
| |||
| |||
| Ok tack thats ogudaktiga, Ollie. |
|
| |||
| |||
| Låt mig veta om det fungerar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vill göra en 301 igen direkt, Google ibland drabbar andra metoder som kan skada din sökmotor trafik.
| |||
| |||
| Hur gör jag det då? |
|
| |||
| |||
| Är du på Windows eller Linux värd? |
|
| |||
| |||
| fönster |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ok nästan där: nu kan jag inte få Windows att Utför Automatiska uppdateringar? | ny | Windows-operativsystem | 2 | 3 juni 2009 09:07 |
| Vet inte vad jag vill göra - Behöver sysselsättning Direction | robina80 | Off Topic Discussion | 4 | 25 februari 2009 12:14 |
| När min dator gör det automatiska uppdateringar är det alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 november 2008 14:39 |
| Automatisk Windoze fragmentering störning! | Mike0001 | Windows-operativsystem | 0 | 6 maj 2008 13:25 |
| Automatiska uppdateringar! | craiig | Windows-operativsystem | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |