![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så her er situationen. Jeg har en side med en div på siden, på toppen, og på bunden. Div på siden er til venstre på 225px. Div på toppen er 25px, og div på bunden 20px. Hvad jeg ønsker, er en div i midten af dem alle, og så det størrelsen (og er, du kan rulle) baseret på den besøgendes browser størrelse. Hvad har jeg arbejder, men ikke vil rulle, og er ikke den rigtige bredde, så jeg har til center alle mine indhold i det. Sin blot ved hjælp af bredden af den browser, men skubbet over en bit med en margen, så dets faktisk hængende over nedenunder indholdsoversigten. En hurtig skitse af, hvad jeg har, er i de vedhæftede filer. Nogen idéer? Nøgle: Menuen er toppen. bottom_menu er nederst i menuen. indhold er den del jeg har brug for hjælp til, i midten. Sidebjælken er, hvad der sker på siden. CSS: Code: @ charset "UTF-8"; / * CSS Document * / html ** height: 100%; ) img ** border-style: none; color: # FFF; text-align: center; ) organ ** height: 100%; width: 100%; margin: 0px; padding: 0px; background-color: # 000; ) . indholdsoversigten ** background-image: url (.. / images / indholdsoversigten / background.png); background-repeat: gentag-y; width: 225px; min-height: 100%; position: fixed; top: 25px; left: 0px; overflow: skjulte; padding-left: 5px; padding-top: 5px; font: 12px Helvetica, Arial, Sans-Serif; color: # 666; z-index: 1; ) . menu ** background-image: url (.. / images / top_menu / background.png); background-repeat: gentag-x; width: 100%; height: 25px; position: fixed; top: 0px; left: 0px; overflow: skjulte; padding-left: 5px; ) . indhold ** width: 100%; top: 25px; height: 100%; overflow: skjulte; position: fixed; padding-left: 5px; padding-top: 5px; background-color: # FFF; margin-left: 112px; font: 14px Helvetica, Arial, Sans-Serif; ) . bottom_menu ** background-image: url (.. / images / bottom_menu / background.png); background-repeat: gentag-x; width: 100%; height: 20px; position: fixed; bottom: 0px; left: 0px; overflow: skjulte; padding-left: 5px; z-index: 2; font: 12px Helvetica, Arial, Sans-Serif; ) HTML (DIV Placeringsmålrettet): Code: INDHOLD i sidebjælken INDHOLDET I TOP MENU INDHOLDET I BOTTOM MENU INDHOLD INDHOLD |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PowerPoint 2007 Tekst Resizing sig selv! | xactly | Office Suites & Applications | 1 | 25 November 2009 15:40 |
| Windows PC Logføring Off Automatically | tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3 februar 2009 04:40 |
| Picture størrelsesændring program? | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 26 januar 2009 03:47 |
| Computer Ophængte Automatisk | sherytiger | General Hardware Chat | 28 | 9. apr 2008 09:19 |
| Forum størrelsesændring | Athlon | Fællesskabet News & Chat | 1 | 4 oktober 2006 08:38 |
| Thread Tools | |
| |