![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, joten tässä on tilanne. Minulla on sivu, jossa on div sivusta, päälle, ja alhaalta. The div puolella on vasemmalla on 225px. The div päälle on 25px ja div Pohjalla on 20px. Haluan on div vuonna keskellä niitä kaikkia, ja niin se muuttaa (ja on vieritettävässä) perustuu kävijöiden selaimen kokoa. Mitä minulla on töitä, mutta ei siirry, ja ei ole oikea leveys joten olen keskuksen kaikki sisältö siihen. Sen vain käyttämällä leveys on selain, mutta painetaan yli hieman liikkumavaraa, joten sen itse leijuu alla sivupalkista. Nopea luonnos mitä olen on liitteitä. Any ideas? Avain: valikko alkuun. bottom_menu on alhaalta valikosta. sisältö on osa I tarvitset apua, in the centre. sivupalkki on mitä sivusta. CSS: Code: @ charset "UTF-8"; / * CSS Asiakirja * / html ** korkeus: 100%; ) img ** border-style: none; color: # FFF; text-align: center; ) elin ** korkeus: 100%; width: 100%; margin: 0px; padding: 0px; background-color: # 000; ) . sivupalkin ** background-image: url (.. / images / sidebar / background.png); background-Toistan: Toistan-y; width: 225px; min-height: 100%; asema: kiinteät; top: 25px; left: 0px; overflow: hidden; padding-left: 5px; padding-top: 5px; font: 12px Helvetica, Arial, Sans-Serif; color: # 666; z-index: 1; ) . valikosta ** background-image: url (.. / images / top_menu / background.png); background-Toistan: Toistan-x; width: 100%; height: 25px; asema: kiinteät; top: 0px; left: 0px; overflow: hidden; padding-left: 5px; ) . sisällön ** width: 100%; top: 25px; korkeus: 100%; overflow: hidden; asema: kiinteät; padding-left: 5px; padding-top: 5px; background-color: # FFF; margin-left: 112px; font: 14px Helvetica, Arial, Sans-Serif; ) . bottom_menu ** background-image: url (.. / images / bottom_menu / background.png); background-Toistan: Toistan-x; width: 100%; height: 20px; asema: kiinteät; bottom: 0px; left: 0px; overflow: hidden; padding-left: 5px; z-index: 2; font: 12px Helvetica, Arial, Sans-Serif; ) HTML (DIV Sijoituksen): Code: SISÄLLYS sivupalkissa SISÄLLYS IN TOP MENU SISÄLLYS IN BOTTOM MENU SISÄLLYS IN SISÄLLYS |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PowerPoint 2007 Teksti säätämisen itse! | xactly | Office Suites & Applications | 1 | 25 marraskuu 2009 15:40 |
| Windows PC uloskirjautumiseen automaattisesti | Tinkerbell | General Software Chat | 7 | 3. Feb 2009 04:40 |
| Kuvan koon ohjelma? | pete21 | Multimedia & Codecs | 3 | 26. Jan 2009 03:47 |
| Tietokone Hirttäminen automaattisesti | sherytiger | Rautatavaran Chat | 28 | 9. Huhtikuu 2008 09:19 |
| Forum koon | Athlon | Yhteisön News & Chat | 1 | 4th Lokakuu 2006 08:38 |
| Thread Tools | |
| |