![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker å kommersialisere en av mine blogger, som betyr at jeg må utvikle trafikk. Er det mer lønnsomt å snakke om navn merkevare produkter eller sosiale problemer bedre klikk fôr? |
|
| |||
| |||
| Bloggen du vil kommersialisere hva emnet er det? og det spiller ingen rolle om du skriver om Brand eller sosiale problemer, men det du skriver virker saken. Innhold er konge i ethvert blogg ... så bare å skrive godt innhold Pam |
|
| |||
| |||
| Bloggen jeg tenker på akkurat nå er kosmetikk og hudpleie. Jeg trodde det kunne være interessant å velge et produkt og snakke om ingredienser. |
|
| |||
| |||
| Jeg måtte enig med å skrive. En ting jeg kan tenke på som kan trekke folk ville være testing på dyr. |
|
| |||
| |||
| Jeg lurer på om du kunne ha artikler som refererer til kjendiser? Jeg tror at deres navn skulle utløse interessante annonser hvis du bruker AdSense eller programmer slik. |
|
| |||
| |||
| Kan du hjelpe meg å få mange besøkende på webområdet mitt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skriv nyttige opprinnelige innholdet.
| |||
| |||
| im spør igjen,,, hvordan web.id coz mitt domene er web.id og jeg bruker Blogger. er det kommersielle for AdSense? |
|
| |||
| |||
| Ikke forsto noe av det. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har også disse tingene på en blogg på freewebs også. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min tur - Blog tanker? | evilfantasy | Web Design, hosting & SEO | 15 | 2 mars 2009 10:39 |
| Rate My Blog! | Cambiker | Web Design, hosting & SEO | 2 | 15 februar 2008 10:59 |
| Tråder eller emner lukket. | ydontya | Av Emne Diskusjon | 3 | 18 desember 2007 20:11 |
| Trenger du hjelp til å sette opp en Jaws bloggleverandør | Hybr! D | Web Design, hosting & SEO | 1 | 21. sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |