![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill kommersialisera en av mina bloggar, vilket betyder att jag behöver för att utveckla trafiken. Är det mer lönsamt att tala om namn märkesprodukter eller sociala frågor bättre klicka foder? |
|
| |||
| |||
| Den blogg som du vill kommersialisera vad ämne är det? och det spelar ingen roll om du skriver om Brand eller sociala frågor, men det du skriver om har betydelse. Innehållet är kungen i en blogg ... så bara hålla skriva bra innehåll Pam |
|
| |||
| |||
| Bloggen Jag tänker på just nu är kosmetika och hudvårdsprodukter. Jag trodde det skulle vara intressant att välja en produkt och talar om dess ingredienser. |
|
| |||
| |||
| Jag måste hålla med skriftlig. En sak jag kan tänka på som kan dra folk skulle djurförsök. |
|
| |||
| |||
| Jag undrar om ni kunde ha artiklar som refererar till kändisar? Jag tycker att deras namn skulle utlösa intressanta annonser om du använder Adsense eller program på det viset. |
|
| |||
| |||
| Kan ni hjälpa mig att få många besökare på min hemsida |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skriv användbar ursprungliga innehållet.
| |||
| |||
| im frågar igen,,, Vad sägs om web.id coz min domän är web.id och jag använder Blogger. är det kommersiellt för min adsense? |
|
| |||
| |||
| Inte förstod något av det. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har också dessa saker på en bloggsida på freewebs också. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min tur - Blogg tankar? | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 15 | 2 mars 2009 10:39 |
| Priserna Min Blogg! | Cambiker | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 15 februari 2008 10:59 |
| Trådar eller inlägg stängd. | ydontya | Off Topic Discussion | 3 | 18 december 2007 20:11 |
| Behöver du hjälp att upprätta en Käkar bloggplatsen | Hybr! D | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21 sep 2006 09:39 |
| Thread Tools | |
| |