![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jag har en hemsida, och jag behöver veta en bra gratis webbplats för att placera den på, några idéer?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gratis webbhotell tenderar att vara fulla av deras reklam.
Om du tar webbplatsen allvar rekommenderar jag att du får din egen värd, det är faktiskt väldigt billigt i alla fall för en webbplats. Gratis webbhotell prova: http://www.google.co.uk/search?hl=en...b + mottagningsavtal & meta= För betalas ta en titt på www.csnewmedia.co.uk thats som vi använder. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Finns det någon gratis webbplatser som du vill rekommendera? |
|
| |||
| |||
| Jag har inte använt någon själv, men något på sidan ett av Google kommer att vara väl etablerat företag. |
|
| |||
| |||
| En fråga att rädda mig att göra ett nytt ämne, gör du inte något program (helst gratis eller har en gratis testperiod) thats bra för att göra webbplatser som im inte förtjust i förstasidan. |
|
| |||
| |||
| Jag använder Dreamweaver, men det är dyrt och det finns många alternativ. Starta ett nytt ämne i rätt avsnitt kommer att få ett bättre svar från andra medlemmar. Tack. |
|
| |||
| |||
| Försök värd för din webbplats genom Purplenova, www.purplenova.com de har en grundläggande fri version, och det finns inga annonser. |
|
| |||
| |||
| @ mxmad32: Tja, jag har använt Tripod ( http://www.tripod.com ) En gång och som också använts GeoCities ( http://www.geocities.com ). Båda är gratis att använda men erbjuder också betalas versioner av sina hosting.For de GeoCities ett måste du ha ett Yahoo! konto. På Tripod en behöver du bara registrera dig gratis och välja gratisversionen av mottagningsavtalet. Vid de flesta gratis hosting hemsidor, du har ett begränsat lagringsutrymme (oftast 20 MB eller nåt sånt). Det är det enda negativa sidan av den. Jag hoppas att detta hjälpte dig. Annars skulle jag föreslår att du precis börja söka efter "gratis hosting" med Google eller någon annan searchengine. |
|
| |||
| |||
| Freeforums.org verkar vara en bra en! Om bra programvara för att utveckla en webbplats - Jag använder Cofeecup som är mycket kära programvara - £ 360. Men det är värt vartenda öre jag kan försäkra er om det. Regards Jason:) |
|
| |||
| |||
| min isp ger gratis webbhotell, så att du kan kontrollera dina. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Make A Promise To Go Green Och Få 250 GB Free File Hosting | evilfantasy | Off Topic Discussion | 4 | 23 januari 2009 16:37 |
| Webbhotell för min website.I am letar efter ett webbhotell som tillåter | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6:e sep 2007 22:45 |
| Free Hosting VS Betald Hosting! | Travis2k7 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 august 2007 19:05 |
| FRI Website templates | Matt999 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 22 sep 2006 15:11 |
| Thread Tools | |
| |