![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har lige registreret dette forum mens surfing og jeg er spændt på, hvad du synes om Bing. Ifølge nogle nyheder det allerede begyndt at overhale Yahoo. Men det forekommer mig, de kan ikke slå Google. Jeg tror mere kreative idéer og nogle visioner er nødvendige for at overhale Google. Ud af, at der er adsense og ADWORD industrien. Google er kreative og etableret virksomhed, Bing bringer intet nyt for os. Hvis Google skaber linux baseret operativsystem, måske de kan overhale Microsoft? |
|
| |||
| |||
| IMHO, vil det være for tidligt at foretage en vurdering, om Bing virkelig kan tage over, hvad Google som en søgemaskine har opnået. Når det kommer til at søge, masser stadig går med Google. Jeg forsøgte at bruge Bing for de seneste uger på mit flere søgning, og heldigvis, sin smukke neat, når det drejer sig om at give ud af antallet af søgning, men for nu, kan det ikke slå google. Indførelsen af Bing bør være et velkomment tilstand forbedring inden for SEO, fordi vi ønsker at udforske og udvide til at få flere site bemærkninger til en række forskellige søgemaskiner som Google, Yahoo, MSN, Alexa, og nu med Bing beta version på supplerende bestemmelse, dette bliver konkurrencedygtig ikke kun til de store søgemaskiner, men også for alle konkurrerende websteder arbejder på at få en vindende bemærkning fra hver af de søgemaskiner. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lige prøvet det nye Bing. Com | hopthwoks | Off Topic Discussion | 7 | 7 juli 2009 21:33 |
| Window Desktop versus Google Desktop | ozzie | General Software Chat | 2 | 9. nov 2007 12:03 |
| Google? | Cew27 | Webbrowsere & FTP Klienter | 3 | 19. sep 2007 08:00 |
| Google bringer antivirus værktøjer til Google Desktop | Pamela22 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 17:38 |
| Thread Tools | |
| |