![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minä vain rekisteröity tällä foorumilla samalla surffaamisen ja olen utelias tietämään, mitä mieltä olet Bing. Mukaan noin uutinen on jo alkanut vallata Yahoo. Mutta minusta he eivät voi päihittää Google. Uskon enemmän luovia ideoita ja joitakin visio tarvitaan ohittaa Google. Sen lisäksi, että on olemassa adsense ja adword teollisuudelle. Google on luova ja perusti yrityksen, Bing tuo mitään uutta meille. Jos Google luo linux pohjainen käyttöjärjestelmä, ehkä he voivat ohittaa Microsoftin? |
|
| |||
| |||
| IMHO, on liian aikaista tehdä tuomion onko Bing voi todella ottaa mitä Googlen hakukoneen on saavutettu. Kun se tulee etsiä, runsaasti vielä menee Googlen kanssa. Olen yrittänyt käyttää Bing, että viime viikkoina minun useita hakuja, ja luojan kiitos, sen aika siisti, kun se tulee antamaan pois useita hakuja, vaikka nyt, se ei voi päihittää google. Käyttöönotto Bing olisi tervetullut tilan parantamisen alalla seo, koska haluamme tutkia ja ulottua entistä sivuston huomautukseni erilaisia hakukoneita kuten Google, Yahoo, MSN, alexa, ja nyt Bing beeta version lisähuomautus, tämä tulee kilpailukykyinen paitsi tärkeimpien hakukoneiden, mutta myös kaikille kilpailuun sivustot pyrkivät saamaan voittavan huomautukseen kunkin hakukoneille. |