mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Bing Versus Google

Reply

Thread Tools
Old 16 jun 2009, 13:04
Nieuw Lid Fractie

Default Bing Versus Google

Hallo,

Ik heb net ingeschreven dit forum tijdens het surfen en ik ben benieuwd wat u vindt van Bing.
Volgens sommige nieuwsberichten zij reeds begonnen met het inhalen Yahoo. Maar het lijkt me dat ze niet kan verslaan Google. Ik denk dat meer creatieve ideeën en een visie is nodig om in te halen Google.

Naast dat er AdSense en AdWords-industrie. Google is op creatieve en gevestigde onderneming, Bing brengt niets nieuws voor ons.

Als Google creëert op Linux gebaseerd besturingssysteem, misschien kunnen ze inhalen Microsoft?
Old 28 jul 2009, 08:30
Banned Groep

Default Bing Versus Google

IMHO, is het nog te vroeg om een uitspraak of Bing kan echt over wat Google als zoekmachine heeft bereikt. Als het gaat om het zoeken, nog veel verder gaat met google. Ik probeerde met behulp van Bing de afgelopen weken op mijn verscheidene zoeken, en gelukkig, haar knappe als het gaat om het geven van het aantal zoekresultaten, maar voor nu, het kan niet kloppen google. De invoering van Bing moet een welkome verbetering in de toestand van het gebied van SEO, want we willen verkennen en uit te breiden naar steeds meer site opmerkingen aan een verscheidenheid van zoekmachines zoals Google, Yahoo, MSN, Alexa, en nu met Bing bèta versie op de aanvullende notitie, wordt deze concurrentie niet alleen aan de grote zoekmachines, maar ook op alle concurrerende websites werken om een winnende opmerking van elk van de zoekmachines.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Net probeerde de Nieuwe Bing. Com hopthwoks Off Topic Discussie 7 De 7 juli 2009 21:33
Window Desktop versus Google Desktop Ozzie Algemene programmatuurnoot Chat 2 9 Nov 2007 12:03
Google? Cew27 Web Browsers & FTP Clients 3 19e sep 2007 08:00
Google brengt antivirus tools om Google Desktop Pamela22 Web Design, Hosting & SEO 6 De 3 juni 2007 17:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.