![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb net ingeschreven dit forum tijdens het surfen en ik ben benieuwd wat u vindt van Bing. Volgens sommige nieuwsberichten zij reeds begonnen met het inhalen Yahoo. Maar het lijkt me dat ze niet kan verslaan Google. Ik denk dat meer creatieve ideeën en een visie is nodig om in te halen Google. Naast dat er AdSense en AdWords-industrie. Google is op creatieve en gevestigde onderneming, Bing brengt niets nieuws voor ons. Als Google creëert op Linux gebaseerd besturingssysteem, misschien kunnen ze inhalen Microsoft? |
|
| |||
| |||
| IMHO, is het nog te vroeg om een uitspraak of Bing kan echt over wat Google als zoekmachine heeft bereikt. Als het gaat om het zoeken, nog veel verder gaat met google. Ik probeerde met behulp van Bing de afgelopen weken op mijn verscheidene zoeken, en gelukkig, haar knappe als het gaat om het geven van het aantal zoekresultaten, maar voor nu, het kan niet kloppen google. De invoering van Bing moet een welkome verbetering in de toestand van het gebied van SEO, want we willen verkennen en uit te breiden naar steeds meer site opmerkingen aan een verscheidenheid van zoekmachines zoals Google, Yahoo, MSN, Alexa, en nu met Bing bèta versie op de aanvullende notitie, wordt deze concurrentie niet alleen aan de grote zoekmachines, maar ook op alle concurrerende websites werken om een winnende opmerking van elk van de zoekmachines. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Net probeerde de Nieuwe Bing. Com | hopthwoks | Off Topic Discussie | 7 | De 7 juli 2009 21:33 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzie | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 9 Nov 2007 12:03 |
| Google? | Cew27 | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 19e sep 2007 08:00 |
| Google brengt antivirus tools om Google Desktop | Pamela22 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | De 3 juni 2007 17:38 |
| Thread Tools | |
| |