![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg registrerte dette forumet mens surfing og jeg er nysgjerrig på hva du synes om Bing. Ifølge en nyhet det allerede begynt å innhente Yahoo. Men det synes for meg de ikke kan slå Google. Jeg tror mer kreative ideer og visjoner er nødvendig å innhente Google. Ved siden av at det adsense og adword industrien. Google er kreativ og etablerte firmaet, Bing bringer noe nytt for oss. Hvis Google lager Linux-basert operativsystem, kanskje de kan innhente Microsoft? |
|
| |||
| |||
| IMHO, vil det være for tidlig å foreta en vurdering om Bing virkelig kan ta over hva Google som søkemotor har oppnådd. Når det gjelder søk, mange fortsatt går med Google. Jeg prøvde å bruke Bing de siste ukene på flere søk, og heldigvis, det ganske ryddig når det gjelder å gi ut antall søk, men for nå, det kan ikke slå google. Innføringen av Bing skal være en velkommen staten forbedring innenfor seo, fordi vi ønsker å utforske og utvide til å bli mer site bemerkninger til en rekke søkemotorer som Google, Yahoo, MSN, Alexa, og nå med Bing beta versjonen på ekstra oppmerksom på dette blir konkurransedyktig ikke bare til de store søkemotorene, men også til alle konkurrerende nettsteder jobber for å få en vinnende bemerkning fra hver av søkemotorene. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bare prøvd New Bing. Com | hopthwoks | Av Emne Diskusjon | 7 | 7 juli 2009 21:33 |
| Window Desktop versus Google Desktop | Ozzi | General Software Chat | 2 | 9 november 2007 12:03 |
| Google? | Cew27 | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 19nde sep 2007 08:00 |
| Google bringe antivirus verktøyene til Google Desktop | Pamela22 | Web Design, hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 17:38 |
| Thread Tools | |
| |