mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Bing Versus Google

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 13:04
New Member Group

Default Bing Versus Google

Hej,

Jag har precis registrerat detta forum samtidigt surfa och jag är nyfiken på vad du tycker om Bing.
Enligt vissa nyheter det redan börjat gå Yahoo. Men det tycker jag de inte kan slå Google. Jag tror mer kreativa idéer och några visioner behövs för att köra Google.

Vid sidan av detta finns det adsense och adword industrin. Google är kreativ och etablerade företag, Bing innebär inget nytt för oss.

Om Google skapar Linux-baserade operativsystem, kanske de kan köra Microsoft?
Old 28 juli 2009, 08:30
Banned Group

Default Bing Versus Google

IMHO är det för tidigt att göra en bedömning huruvida Bing verkligen kan ta över vad google som sökmotor har uppnåtts. När det gäller att söka, många fortfarande går med google. Jag försökte använda Bing för de senaste veckorna på min flera sökning, och tack och lov, det ganska snyggt när det gäller att ge ut antalet sökning, men för nu, det kan inte slå google. Införandet av Bing bör välkomnas av förbättringar inom SEO, eftersom vi vill utforska och utvidga till att få fler kommentarer till olika sökmotorer som Google, Yahoo, MSN, Alexa, och nu med Bing beta versionen på kompletterande anmärkning, detta blir konkurrenskraftig inte bara till de stora sökmotorerna, men även till alla konkurrerande webbplatser arbetar för att få en vinnande kommentar från var och en av sökmotorer.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Bara provat den nya Bing. Com hopthwoks Off Topic Discussion 7 7 juli 2009 21:33
Fönster Desktop kontra Google Desktop ozzie General Software Chat 2 9 november 2007 12:03
Google? Cew27 Webbläsare & FTP Klienter 3 19:e sep 2007 08:00
Google föra antivirus verktyg till Google Desktop Pamela22 Web Design, Hosting & SEO 6 3 juni 2007 17:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.