![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ved at gøre nogle online webdesign kurser og kunne gøre "Dreamweaver" og "Flash" kurser. Jeg ved lidt om html og lidt af webdesign brug og ulige forandring af html-filer på hjemmesider og bruger filezilla og photoshop osv. Så tror du, Dreamweaver og Flash ville være ude af min liga eller ok for mig at tage på med begrænset erfaring jeg har, eller tror du, jeg skulle tage mere grundlæggende ting først. I dont nøjagtigt ønsker at designe hjemmesider for en levende bare for mig virkelig og mine egne idéer. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dreamweaver / html er værd at gøre og inden for læring gennem nogen.
| |||
| |||
| Tak igen Dave Thats et meget godt punkt på Flash, glad for du gjorde opmærksom på ......... kan du foreslå en anden tilsvarende uddannelse jeg skal kigge efter (hvis det findes) til at erstatte Flash som jeg har mulighed for at gøre 2 kurser i tiden åben for mig. |
|
| |||
| |||
| Ja, som regel kun folk til at bruge flash er høje ende mærker, der ikke er interesseret i SEO ud over at vise op til deres varemærke. Google kan ikke gennemgå flash, så har en flash hjemmeside: alle dine saftigt indhold udover det er nytteløst så vidt SEO er berørt. PHP er værd at gøre. Eller måske se på en form for hosting / server naturligvis, som kan komme i handy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale, PHP eller hvis det ikke er til rådighed, selv JavaScript da både vil lade dig tage dine sider en lille smule længere.
| |||
| |||
| Takket lads ....... Dreamweaver og en fuld webdesign naturligvis herunder html og php booking morgen. |
|
| |||
| |||
| Held og lykke:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10. jun 2009 14:24 |
| Behovet for at købe Components Advice behov. | banjo7 | CPU, bundkort og RAM | 12 | 31 december 2007 19:16 |
| Nogle PSU Advice Needed | Macmac508 | Cases & Strømforsyninger | 1 | 27th Dec 2007 15:28 |
| Laptop rådgivning nødvendig | Kevan Kelly | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 12th Dec 2007 09:16 |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |