![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen aikeissa tehdä joitakin online web design kursseja ja voisi tehdä ", Dreamweaver" ja "Flash"-kursseille. Tiedän vähän html ja hieman web design käyttöä ja outoa muuntaminen html-tiedostoja verkkosivuille ja käyttämällä filezilla ja Photoshop jne. Joten luulet Dreamweaver ja Flash olisi pois minun liiga tai ok minulle ottamaan kanssa vähän kokemusta olen, vai oletteko sitä mieltä, että minun pitäisi ottaa enemmän perus jutut ensin. I dont täsmälleen halua suunnitella Web-sivustoja, elävä juuri minulle todella ja oman ideoita. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dreamweaver / html kannattaa tehdä ja oppimisen avulla kuka tahansa.
| |||
| |||
| Kiitos jälleen Dave thats erittäin hyvä kohta Flash, iloinen olet Mainitsimme sen ......... voisitteko ehdottaa toisen liittyvät tietenkin minun pitäisi etsiä (jos saatavilla) korvata Flash kuin minulla on mahdollisuus tehdä 2 kursseja aika avata minulle. |
|
| |||
| |||
| Joo, yleensä vain ihmisiä käyttämään flash ovat huippuluokan merkkejä, jotka eivät ole kiinnostuneita SEO jälkeen näy niiden tuotemerkillä. Google ei voi indeksoida vilkkua, niin ottaa flash etusivulle tarkoittaa kaikki mehukas sisältöä kuin että on hyödytöntä kuin SEO osalta. PHP on syytä tehdä. Tai ehkä tarkastella jonkinlainen hosting / server tietenkin, että voi tulla hyvään tarpeeseen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd recommend PHP tai jos sitä ei ole saatavissa, vaikka JavaScript koska molemmat avulla otat sivusi hieman pidemmälle.
| |||
| |||
| Kiitos pojat ....... Dreamweaver ja koko web design tietenkin myös html ja php varaus huomenna. |
|
| |||
| |||
| Onnea:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys neuvoja tarvitaan | Isaac Appiah | Rautatavaran Chat | 2 | 10th Jun 2009 14:24 |
| Tarvitse ostaa komponentit Neuvoja tarvitaan. | banjo7 | CPUs, Emolevyt & RAM | 12 | 31. Joulukuu 2007 19:16 |
| Jotkut PSU Neuvonta Needed | Macmac508 | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 27. Joulukuu 2007 15:28 |
| Laptop neuvoja tarvitaan | Kevan Kelly | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 12. Joulukuu 2007 09:16 |
| Päivitys neuvoja tarvitaan | Groucho | Rautatavaran Chat | 10 | 10. lokakuu 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |