![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben over te doen sommige online web design cursussen en kon doen "Dreamweaver" en "Flash" cursussen. Ik weet een beetje over HTML en een beetje web design gebruik en de oneven verandering van html-bestanden op websites en het gebruik van filezilla en Photoshop, enz. Dus denk je dat Dreamweaver en Flash zou uit mijn league of ok voor mij over te nemen met de beperkte ervaring die ik heb, of denk je dat ik moet meer fundamentele dingen eerst. I dont precies wilt ontwerpen websites voor een levend iets voor mij echt en mijn eigen ideeën. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dreamweaver / html is de moeite waard en in het leren verstaan van iedereen.
| |||
| |||
| Nogmaals bedankt Dave thats een heel goed punt op Flash, wees blij dat je dat uit ......... kan je wijzen op een tweede betrof natuurlijk zou ik kijken voor (indien beschikbaar) ter vervanging van Flash als ik de mogelijkheid hebben te doen 2 vakken in de tijd open voor mij. |
|
| |||
| |||
| Ja, meestal de enige mensen voor het gebruik van Flash zijn high-end merken die niet geïnteresseerd zijn in SEO dan blijkt voor hun merknaam. Google kan niet doorzoeken flash, dus met een flash homepage betekent al uw sappige inhoud buiten dat is nutteloos zoveel SEO betreft. PHP is de moeite waard. Of misschien kijken naar een soort van hosting / server natuurlijk, die kunnen komen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik raad PHP of indien dat niet beschikbaar is, ook omdat beide JavaScript kunt u uw pagina's een klein beetje verder.
| |||
| |||
| Bedankt jongens ....... Dreamweaver en een volledige web design cursus met HTML en PHP boeken morgen. |
|
| |||
| |||
| Good luck:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Upgrade advies nodig | isaac Appiah | Algemeen Hardware Chat | 2 | 10 jun 2009 14:24 |
| Need to buy Componenten Advies nodig. | banjo7 | CPUs, Moederborden & RAM | 12 | 31 dec 2007 19:16 |
| Sommige PSU Advice Needed | Macmac508 | Cases & Power Supplies | 1 | 27 dec 2007 15:28 |
| Laptop advies nodig | Kevan Kelly | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 12 dec 2007 09:16 |
| Upgrade advies nodig | groucho | Algemeen Hardware Chat | 10 | 10 okt 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |