![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er i ferd med å gjøre noe online web design kurs og kunne gjøre "Dreamweaver" og "Flash" kurs. Jeg vet litt om html og litt av webutforming bruk og Odd endring av HTML-filer på nettsider og bruke filezilla og Photoshop etc. Så tror du Dreamweaver og Flash ville være ute av meg liga eller ok for meg å ta med begrenset erfaring jeg har, eller tror du jeg bør ta mer grunnleggende ting først. I dont nøyaktig vil utforme nettsteder for en lever bare for meg virkelig og mine egne ideer. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dreamweaver / html er verdt å gjøre og innenfor læring hjelp av noen.
| |||
| |||
| Thanks again Dave dvs et meget godt poeng om Flash, glad du pekte ut ......... kan du foreslå en andre relaterte kurs jeg bør se etter (hvis tilgjengelig) for å erstatte Flash som jeg har muligheten til å gjøre 2 kurs i tiden åpne for meg. |
|
| |||
| |||
| Ja, generelt er det bare folk til å bruke blitsen er høye enden merker som ikke er interessert i SEO utover vises for deres merkenavn. Google kan ikke gjennomgå blits, slik at en flash hjemmeside betyr alle saftig innhold utover det som er ubrukelig så langt SEO er bekymret. PHP er verdt det. Eller kanskje se på noen slags hosting / server naturligvis, som kan komme godt med. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale PHP eller hvis det ikke er tilgjengelig, selv JavaScript siden både lar deg ta dine sider Bittelitt ytterligere.
| |||
| |||
| Takk gutter ....... Dreamweaver og en full webutforming selvfølgelig inkludert html og php booking morgen. |
|
| |||
| |||
| Lykke til:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgrader råd trengs | Isaac appiah | General Hardware Chat | 2 | 10 juni 2009 14:24 |
| Må kjøpe komponenter Advice nødvendig. | banjo7 | CPUer, Hovedkort & RAM | 12 | 31 desember 2007 19:16 |
| Noen PSU Advice Trengs | Macmac508 | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 27 desember 2007 15:28 |
| Laptop råd trengs | Kevan Kelly | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 12 desember 2007 09:16 |
| Oppgrader råd trengs | groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |