mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Lite råd behövs

Reply

Thread Tools
Old 19 November 2008, 15:52
Givargruppen

Jag är på väg att göra vissa online webbdesign kurser och kunde göra "Dreamweaver" och "Flash" kurser.

Jag vet lite om html och lite om webbdesign användning och udda ändra html-filer på webbsidor och använder filezilla och Photoshop etc.

Så tror du att Dreamweaver och Flash skulle stå i mitt förbund eller ok för mig att ta med den begränsade erfarenhet jag har, eller tror du att jag bör ta mer grundläggande saker först.

I dont exakt vill utforma webbplatser för en som lever bara för mig och mina egna idéer.

Tack
Old 19 November 2008, 15:56
Administrator Group

Dreamweaver / html är värt att göra och inom lärande hjälp av någon.

Som vi talade om SEO före och blixten är inte SEO / Google friendly Det tvivlar jag kommer mycket användning.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 November 2008, 16:05
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Dreamweaver / html är värt att göra och inom lärande hjälp av någon.

Som vi talade om SEO före och blixten är inte SEO / Google friendly Det tvivlar jag kommer mycket användning.
Tack igen Dave thats en mycket bra punkt på Flash, glad att du påpekade ......... kan du föreslå en andra relaterade naturligtvis jag skulle leta efter (om sådan finns) för att ersätta Flash som jag har möjlighet att göra 2 kurser i Temne öppen för mig.
Old 20 november 2008, 06:19
Administrator Group

Ja, i allmänhet bara människor att använda blixt är höga slutet märken som inte är intresserade av SEO utöver att visa upp för deras varumärke. Google kan inte genomsöka blixt, så med en flash hemsida: alla dina saftigt innehåll utöver vad som är onyttig så långt SEO är berörda.

PHP är värt att göra. Eller kanske titta på någon form av webbhotell / server naturligtvis som kan komma till hands.
Old 20 november 2008, 07:09
MJM
Givargruppen

Jag skulle rekommendera PHP eller om detta inte är tillgängligt, även JavaScript eftersom båda kan du ta dina sidor en liten bit längre.

Mitt System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Moderkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Minne:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (s):
ATI HD 2600 XT
Ljudkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Hårddisk (s):
200 GB 5400RPM
Optisk enhet (er):
DVD Super Multi
Mål / PSU:
Satellite A200-serien
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 x800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 20 november 2008, 09:22
Givargruppen

Tack grabbar ....... Dreamweaver och en full webbdesign naturligtvis inklusive HTML och PHP bokning morgon.
Old 20 november 2008, 09:25
Administrator Group

Lycka till:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.