![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är på väg att göra vissa online webbdesign kurser och kunde göra "Dreamweaver" och "Flash" kurser. Jag vet lite om html och lite om webbdesign användning och udda ändra html-filer på webbsidor och använder filezilla och Photoshop etc. Så tror du att Dreamweaver och Flash skulle stå i mitt förbund eller ok för mig att ta med den begränsade erfarenhet jag har, eller tror du att jag bör ta mer grundläggande saker först. I dont exakt vill utforma webbplatser för en som lever bara för mig och mina egna idéer. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dreamweaver / html är värt att göra och inom lärande hjälp av någon.
| |||
| |||
| Tack igen Dave thats en mycket bra punkt på Flash, glad att du påpekade ......... kan du föreslå en andra relaterade naturligtvis jag skulle leta efter (om sådan finns) för att ersätta Flash som jag har möjlighet att göra 2 kurser i Temne öppen för mig. |
|
| |||
| |||
| Ja, i allmänhet bara människor att använda blixt är höga slutet märken som inte är intresserade av SEO utöver att visa upp för deras varumärke. Google kan inte genomsöka blixt, så med en flash hemsida: alla dina saftigt innehåll utöver vad som är onyttig så långt SEO är berörda. PHP är värt att göra. Eller kanske titta på någon form av webbhotell / server naturligtvis som kan komma till hands. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle rekommendera PHP eller om detta inte är tillgängligt, även JavaScript eftersom båda kan du ta dina sidor en liten bit längre.
| |||
| |||
| Tack grabbar ....... Dreamweaver och en full webbdesign naturligtvis inklusive HTML och PHP bokning morgon. |
|
| |||
| |||
| Lycka till:) |