mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, hosting & SEO

Register

Bygge et nettsted som er vert for Flash Spill

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 17:35
New Member Group

Default Bygge et nettsted som er vert for Flash Spill

Jeg skal starte et nettsted som inneholder Flash Games.I am skal gjøre dette asa måte å "gi tilbake" til mine klassekamerater, ved å gjøre et område som har spill på det som vilikke bli blokkert. Hvordan går jeg om å få spill til å være vert på webområdet mitt? Bare spør utviklere om de ønsker å være vert på webområdet mitt? Og hva kode må jeg bruke for å få deres spill på min hjemmeside?

Jeg vil ha det til slags være addicting games.com hvor du har bildet av spillet, og du bare klikke på den og du kan spille det. Kunne noen vennligst gi meg noen tips om dette? Takk!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hei! Nettstedet Vids Don't Work Selv med slettede Temp filer og siste versjon av Flash Zakia Nettlesere & FTP Clients 0 8 oktober 2009 10:20
Building Social Webområde pete21 Web Design, hosting & SEO 8 4 september 2009 19:44
Flash & Html Nettstedoptimerer Hjelp harryc Web Design, hosting & SEO 3 9 januar 2009 06:49
Hjelp med nettside bygning antbann Web Design, hosting & SEO 7 5 januar 2009 07:21
Flash plug i problemet med nye hjemmeside! Chanel Web Design, hosting & SEO 0 27 mars 2008 10:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.