![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg skal starte et nettsted som inneholder Flash Games.I am skal gjøre dette asa måte å "gi tilbake" til mine klassekamerater, ved å gjøre et område som har spill på det som vilikke bli blokkert. Hvordan går jeg om å få spill til å være vert på webområdet mitt? Bare spør utviklere om de ønsker å være vert på webområdet mitt? Og hva kode må jeg bruke for å få deres spill på min hjemmeside? Jeg vil ha det til slags være addicting games.com hvor du har bildet av spillet, og du bare klikke på den og du kan spille det. Kunne noen vennligst gi meg noen tips om dette? Takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei! Nettstedet Vids Don't Work Selv med slettede Temp filer og siste versjon av Flash | Zakia | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 8 oktober 2009 10:20 |
| Building Social Webområde | pete21 | Web Design, hosting & SEO | 8 | 4 september 2009 19:44 |
| Flash & Html Nettstedoptimerer Hjelp | harryc | Web Design, hosting & SEO | 3 | 9 januar 2009 06:49 |
| Hjelp med nettside bygning | antbann | Web Design, hosting & SEO | 7 | 5 januar 2009 07:21 |
| Flash plug i problemet med nye hjemmeside! | Chanel | Web Design, hosting & SEO | 0 | 27 mars 2008 10:50 |
| Thread Tools | |
| |