| Jeg gjorde en hurtig to søgninger, en af dette forum, og en anden af hele webstedet, og intet kom op med mine søgeord. Så jeg håber, at dette er i det korrekte sted.
I'll cut til chase: Jeg er at skabe et websted, smuk mange freelance med lidt høje ende viden, for en virksomhed, og det er allerede i værker. Jeg har alt, at min klient ønsker tilgængelighed-kloge (ikke så meget designet, men det er en anden historie), og en ting har jeg stumped om, hvordan man kan gå om.
Klienten arbejder jeg for ønsker en side på deres forretning websted for at være dedikeret til brugeren kundeudtalelser, eller vurderinger, kommentarer, hvad har du. Min klient ønsker en indgivelse grænseflade, der ville sende den revision, kommentere osv. til en administrator tilgængelige område (helst via et login, jeg forestille mig), hvor min klient kan vælge, hvilke review, kommentarer, udtalelser vil blive vist på base 'Kommentarer 'side. Helst med afkrydsningsfelterne til visning eller tage en fornyet off siden. Ideelt set vil der være en slette afkrydsningsfeltet såvel.
Any suggestions? Jeg brugte omkring to timer at forske tutorials om hvordan man gør sådan noget, men kom op temmeligt tomhændet (gemme zen vogn, som jeg ikke helt forstå begrebet).
EDIT: stavefejl |