Yrityksen Web-sivusto - asennus admin hallinnassa, käyttäjä käyttäjäkokemukset Tein nopeasti kahdeksi hauksi, yksi tämän foorumin ja toinen koko sivustosta eikä tuli minun avainsanoja. Joten toivon, että tämä on oikea paikka.
I'll leikata sen chase: Olen luodaan verkkosivusto, melko paljon freelance vähän high-end-osaamiseen, joka liiketoimintaa, ja se on jo suunnitteilla. Minulla on kaikki, että asiakas haluaa saatavuuden suhteen (ei niin paljon suunnittelua, mutta se on toinen tarina) ja yksi asia on minulle ihan änkkänä siitä, miten edetä.
Asiakas Olen työskennellyt haluaa sivu heidän liiketoimintaansa sivusto on omistettu käyttäjä suositteluista tai arvostelut, kommentit, mitä olet. Oma asiakas haluaa lähettäminen, joka lähettää tarkastelun kommentoida jne. ylläpitäjän saatavilla ala (ihannetapauksessa kautta sisäänkirjoittautumissivuksesi, uskoisin), jossa minun asiakas voi valita, mitkä tarkastelun kommentoida, jäähyväisottelu näkyy perusalan "Kommentit -sivulla. Mieluiten valintaruudut näyttämään tai ottamalla uudelleen pois sivulta. Ihanteellista on tarkoitus poistaa valintaruutu samoin.
Mitään ehdotuksia? Olen käyttänyt noin kaksi tuntia tutkii ohjeita tehdä jotain tällaista, mutta tuli melko tyhjin käsin (paitsi zen cart, josta en aivan ymmärrä käsite).
EDIT: typo |