mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Business website - Setup admin gecontroleerde gebruiker testimonials

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2009, 04:02
Nieuw Lid Fractie

Default Business website - Setup admin gecontroleerde gebruiker testimonials

Ik heb een snelle twee zoekopdrachten, een van dit forum en de andere van de hele site, en niets kwam met mijn zoekwoorden. Dus, ik hoop dat dit op de juiste plaats.

I'll cut aan het achtervolgen: ik ben het creëren van een website, behoorlijk veel freelancers met weinig high-end kennis, voor een bedrijf, en het is al in de fabriek. Ik heb alles wat mijn klant wil toegankelijkheid verstandig (en niet zozeer het ontwerp, maar dat is een ander verhaal) en een ding is mij stumped over te gaan over.

De klant Ik wil werken voor een pagina op hun zakelijke site worden gewijd aan de gebruiker testimonials of beoordelingen, opmerkingen, wat heb je. Mijn cliënt wil een indiening interface zou sturen de herziening, commentaar, enz. aan een beheerder toegankelijk gebied (idealiter via een login, denk ik) waarin mijn cliënt kan kiezen welke herziening, commentaar, getuigenis zal worden weergegeven op de basis "Krabbels 'pagina. Bij voorkeur met de selectievakjes voor de weergave of het nemen van een herziening van de pagina. Idealiter zou er een selectievakje verwijderen als goed.

Eventuele suggesties? Ik heb ongeveer twee uur onderzoek naar tutorials over hoe om zoiets te doen, maar kwam vrijwel met lege handen (behalve Zen Cart, waarvan ik niet helemaal begrijp het concept).

EDIT: typo
Old 9 jun 2009, 04:04
Administrator Group

Default Business website - Setup admin gecontroleerde gebruiker testimonials

Ik zou gewoon gebruik WordPress als motor voor de site, dan is de installatie een functie en het gebruik van hun commentaar systeem.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Msn Issue, Vista - Running als Admin. DVID E-mail, VoIP & IM Overleg 0 11 oktober 2009 13:46
User Password Reset met Admin rechten via Admin bmathews Windows besturingssystemen 4 De 1 augustus 2009 05:27
Beste gratis website voor het hosten van een website? mxmad32 Web Design, Hosting & SEO 9 10 Jan 2008 11:58
Hoe kan ik Buld Business System, Beheer De Business System? 597 Algemene programmatuurnoot Chat 2 3rd Dec 2007 12:30
Admin software en parentol controles ian65 Algemene programmatuurnoot Chat 2 4 Aug 2007 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.