Business website - Setup admin gecontroleerde gebruiker testimonials Ik heb een snelle twee zoekopdrachten, een van dit forum en de andere van de hele site, en niets kwam met mijn zoekwoorden. Dus, ik hoop dat dit op de juiste plaats.
I'll cut aan het achtervolgen: ik ben het creëren van een website, behoorlijk veel freelancers met weinig high-end kennis, voor een bedrijf, en het is al in de fabriek. Ik heb alles wat mijn klant wil toegankelijkheid verstandig (en niet zozeer het ontwerp, maar dat is een ander verhaal) en een ding is mij stumped over te gaan over.
De klant Ik wil werken voor een pagina op hun zakelijke site worden gewijd aan de gebruiker testimonials of beoordelingen, opmerkingen, wat heb je. Mijn cliënt wil een indiening interface zou sturen de herziening, commentaar, enz. aan een beheerder toegankelijk gebied (idealiter via een login, denk ik) waarin mijn cliënt kan kiezen welke herziening, commentaar, getuigenis zal worden weergegeven op de basis "Krabbels 'pagina. Bij voorkeur met de selectievakjes voor de weergave of het nemen van een herziening van de pagina. Idealiter zou er een selectievakje verwijderen als goed.
Eventuele suggesties? Ik heb ongeveer twee uur onderzoek naar tutorials over hoe om zoiets te doen, maar kwam vrijwel met lege handen (behalve Zen Cart, waarvan ik niet helemaal begrijp het concept).
EDIT: typo |